Istota komunikatu – jak zbudować skuteczną strategię EB?

Istota komunikatu – jak zbudować skuteczną strategię EB?

Czasy, w których rynek pracy należał do pracodawcy powoli odchodzą w niepamięć. Obecnie to firmy muszą zabiegać o wykwalifikowaną kadrę, działy HR prześcigają się w pomysłach na przyciąganie talentów, a pojęcie employer branding przestało być wypowiadane enigmatycznym szeptem. Organizacje śledzące najnowsze trendy już wiedzą, że bez odpowiedniej strategii EB nie stworzą atrakcyjnego środowiska dla potencjalnych kandydatów. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, jak zbudować skuteczny i spójny plan działania, to zapraszamy do czytania!

Czytaj więcej

Specjaliści IT blokują reklamy w Internecie

Specjaliści IT blokują reklamy w Internecie

Odsetek internautów korzystających ze skryptów do blokowania reklam rośnie lawinowo – tak wynika z badania firm Fair Page oraz Adobe. Z naszego badania wynika, że prawie połowa polskich specjalistów IT blokuje reklamy w Internecie.
Czytaj więcej

Drony. Czy tylko do filmów rekrutacyjnych?

Drony. Czy tylko do filmów rekrutacyjnych?

Hura! Już w marcu na targach pracy w Krakowie będziemy używać profesjonalnego drona z kamerą 4K aby „nakręcić” przebitki do filmu rekrutacyjnego. I właśnie to skłoniło nas do zastanowienia się nad przyszłością rynku dronów, nad tym, jak można je wykorzystać w marketingu rekrutacyjnym, szerzej w employer brandingu czy wręcz – w działaniach HR.

Czytaj więcej

Millenialsi – jak dotrzeć do kandydatów na pracowników?

Millenialsi – jak dotrzeć do kandydatów na pracowników?

Właśnie szukasz pracownika do swojej firmy. Przydałaby Ci się osoba rezolutna, wykształcona, władająca językiem obcym tak swobodnie, jak swoim smartphonem, nie bojąca się wyzwań, trudności czy nieoczekiwanych zwrotów akcji, otwarta na naukę. Mile widziana kreatywność i własna inwencja. Innowacyjność? Koniecznie! A wszystko to uzbrojone w doskonałe wyczucie rynku. Szukasz pracownika, który spełni te wszystkie oczekiwania? Potrzebujesz Millenialsa.

Czytaj więcej

Kontent marketing: recepta na zmęczenie reklamą?

Kontent marketing: recepta na zmęczenie reklamą?

„Kontent is king” mówili… „Kontent is everything” przekonywali. I mieli rację – 80% potencjalnych klientów lepiej toleruje informacje dotyczące oferty firmy w formie ciekawych artykułów niż w postaci tradycyjnej reklamy. Konsumenci szukają jakości w każdym aspekcie swojego życia, dlatego wyjdźmy im na przeciw i dostarczmy publikacji, które nie tyko zapewnią wiedzę na temat konkretnych tematów, ale także przedstawią produkt lub ofertę w intrygujący sposób.

Czytaj więcej

7 działań offline, które przybliżą Twoją firmę kandydatom

7 działań offline, które przybliżą Twoją firmę kandydatom

Można prowadzić świetne kampanie rekrutacyjne w Internecie. Wykorzystane narzędzi semowych, udoskonalenie zakładki Kariera na swojej stronie www, spójne ogłoszenia rekrutacyjne czy też działania w social mediach zapewniają szerokie dotarcie do odpowiednich kandydatów. Kreatywne zabiegi, takie jak tworzenie firmowych blogów, interaktywnych gier czy też użycie kodów QR przynosi rozgłos, firma staje się rozpoznawalna i bardziej pożądana na rynku pracy, coraz bardziej mobilnym i skomputeryzowanym. W zależności jednak od tego kto jest odbiorcą naszego ogłoszenia powinniśmy zadbać o narzędzia rekrutacyjne usytuowane poza siecią. W połączeniu z przemyślanymi działaniami offlinowymi zapewnimy sobie dotarcie do każdej grupy kandydatów. Wiele firm odnosi coraz większe sukcesy na tym polu. Sprawdźcie co można zrobić dla swojej organizacji poza Internetem, by być „great place to work” dla potencjalnych kandydatów.

Czytaj więcej

Kontakt

BrandandPeople Sp. z o.o.

Należymy do One Agent Global

Odwiedź nas na:
    Brand and People - profil facebook     Brand and People - profil LinkedIn
© 2016 Brand&People - Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.