BLOG

inspiracje

BRAND&PEOPLE

Najczęstsze błędy przy prowadzeniu profili firmowych na LinkedIn

Nikogo chyba nie trzeba przekonywać, że obecność firmy na LinkedIn to już dziś konieczność. Platforma ta skupiająca ponad 500 milionów użytkowników na całym świecie, pozwala nie tylko na budowanie relacji biznesowych, ale jest także świetnym miejscem na promowanie marki. Nie bez powodu LinkedIn nazywany jest Facebookiem dla profesjonalistów. Gromadzą się tu specjaliści, którzy szukają konkretnych […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Profil firmowy na Linkedin – pierwsze kroki

O słuszności posiadania firmowego profilu na LinkedIn chyba nikogo dziś nie trzeba przekonywać. Tym bardziej, że serwis nieustannie się zmienia, oddając w ręce przedsiębiorców, marketerów i rekruterów coraz to nowe narzędzia pozwalające czerpać z tzw. company page korzyści biznesowe. Niezależnie od tego, czy dopiero rozważasz założenie konta na tej platformie czy też decyzja o obecności […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

10 prostych sposobów na zwiększenie liczby followersów profilu firmowego na LinkedIn

Media społecznościowe są jedną z najbardziej angażujących użytkowników form reklamy w Internecie. Rezygnacja z tego kanału promocji (również jako marki pracodawcy) może oznaczać, że nie trafimy do wielu potencjalnych klientów. Czy stać nas na to, by odpuścić ogromną szansę rozszerzenia swojej działalności? Oczywiście – nie! Mimo, że stworzenie profilu firmowego na Linkedin wymaga pracy, czasu i zaangażowania, to inwestycja warta swojej ceny. Co istotne, ograniczony budżet nie stanowi tu przeszkody. Istnieje wiele sposobów, jak niskim kosztem zwiększyć liczbę obserwatorów profilu. Wśród nich nierzadko możemy znaleźć potencjalnych kandydatów. Dlatego również w employer brandingu nie można zapomnieć o tym medium. Poniżej prezentujemy 10 z takich właśnie sposobów jak praktycznie bezkosztowo zwiększyć liczbę followersów (a o tym jak założyć profil firmowy przeczytacie tutaj)

cZYTAJ WIĘCEJ...

7 działań offline, które przybliżą Twoją firmę kandydatom

Można prowadzić świetne kampanie rekrutacyjne w Internecie. Wykorzystane narzędzi semowych, udoskonalenie zakładki Kariera na swojej stronie www, spójne ogłoszenia rekrutacyjne czy też działania w social mediach zapewniają szerokie dotarcie do odpowiednich kandydatów. Kreatywne zabiegi, takie jak tworzenie firmowych blogów, interaktywnych gier czy też użycie kodów QR przynosi rozgłos, firma staje się rozpoznawalna i bardziej pożądana […]

cZYTAJ WIĘCEJ...
1 2 3

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI