BLOG

inspiracje

BRAND&PEOPLE

Kryzys w firmie – przykłady i zasady prawidłowego reagowania

Kryzys w firmie – przykłady i zasady prawidłowego reagowania

Gdy w organizację uderza kryzys zaufania wywołany przez czynniki zewnętrzne (np. media) lub wewnętrzne (np. nieprzemyślane działania w social media) a silniki działów komunikacji pracują na najwyższych obrotach, łatwo zapomnieć o tym, że wszystkie rany, które odnosi organizacja mają wpływ na wizerunek marki pracodawcy. Najcenniejsi pracownicy mogą zacząć martwić się o perspektywy zawodowe, potencjalni kandydaci mogą zmienić decyzję o […]

Czytaj więcej...
Kampania wizerunkowa częścią Embloyer Brandingu Przykłady

Kampania wizerunkowa częścią Embloyer Brandingu Przykłady

Zaangażowani pracownicy świetnie rozumiejący wizję i strategię, czujący się częścią organizacji. Świadomi swojej roli reprezentanci firmy, w której pracują i którą budują. Wyzwanie? Z całą pewnością. Ważnym narzędziem są kreatywne kampanie wizerunkowe, które oprócz wsparcia procesu rekrutacji, mają na celu pozyskać naturalnych ambasadorów marki. A więc ludzi, którzy chętnie opowiedzą o miejscu, w którym pracują, a […]

Czytaj więcej...
Film rekrutacyjny – 4 cechy, którymi powinieneś się kierować

Film rekrutacyjny – 4 cechy, którymi powinieneś się kierować

Z badania opracowanego przez dom mediowy MediaCom wynika, że ponad 90 proc. Polaków w przedziale wiekowym 16-24 lat korzysta z video w sieci. Jednocześnie po raz pierwszy w historii, popularność treści video osiągnęła wyższy poziom niż programów nadawanych w telewizji stacjonarnej. Prognozy wskazują, że już w przyszłym roku filmy będą stanowiły niemal 70 proc. wszystkich […]

Czytaj więcej...
Konto firmowe na LinkedIn – jak je prowadzić? TOP wskazówki

Konto firmowe na LinkedIn – jak je prowadzić? TOP wskazówki

Nie tak dawno, bo w czerwcu tego roku, wszyscy żyliśmy informacją, że LinkedIn (w skrócie nazywany czasem Li) został przejęty przez Microsoft za niebagatelną kwotę ponad 26 miliardów dolarów. Wiele osób zastanawiało się co to będzie i co się zmieni. Póki co spokój na horyzoncie, a Li jak był serwisem profesjonalistów, tak nim pozostaje. LinkedIn […]

Czytaj więcej...
Negatywne opinie o firmie – jak na nie odpowiadać?

Negatywne opinie o firmie – jak na nie odpowiadać?

Opinie w kanałach social media (w tym na portalach branżowych) związane z działalnością firmy są jednym z podstawowych parametrów sprawdzanych podczas poszukiwania informacji o firmie nie tylko przez klientów ale i potencjalnych pracowników. Podobnie jak poszukujemy informacji o hotelach, wycieczkach czy sprzęcie AGD tak samo zależy nam na weryfikacji informacji o pracodawcach. Nic dziwnego, zmiana […]

Czytaj więcej...
Exit Interview – o czym warto pamiętać i jakie daje korzyści?

Exit Interview – o czym warto pamiętać i jakie daje korzyści?

Dane z badania „Monitor Rynku Pracy” dotyczące II kwartału 2016 roku wskazują ciągły wzrost wskaźnika rotacji w Polsce. W ostatnim kwartale nastąpił wzrost tego wskaźnika o 4 punkty procentowe w porównaniu do I kwartału 2016 roku i o 2 punkty procentowe w porównaniu rok do roku. Plasuje to Polskę na pierwszym miejscu pośród badanych krajów […]

Czytaj więcej...
Model AIDA – czym jest i jak go wykorzystać w rekrutacji?

Model AIDA – czym jest i jak go wykorzystać w rekrutacji?

Budzik dzwoni wcześnie rano. Marek i Danusia wstają z łóżka i włączają radio (pierwsze spotkanie z reklamą: przez 30 minut, kiedy radio jest włączone mają kontakt z 2 blokami reklamowymi). Marek uruchamia ekspres do kawy i idzie wziąć prysznic. Danusia jeszcze prasuje sobie bluzkę, bo zmieniła plany co do ubioru. Ubrani siadają przy stole w […]

Czytaj więcej...
Prowadzenie profilu w social media – 6 podstawowych zasad

Prowadzenie profilu w social media – 6 podstawowych zasad

Firmowe profile w social media założone. Kampania promocyjna by pozyskać obserwujących zakończona. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że dalej powinno być z górki. Ale jest inaczej. Prowadzenie profili w social media to żmudna praca, zajmująca nieraz wiele godzin, której efekty nie zawsze są zgodne z oczekiwaniami. Poniższy fragment rozmowy przeprowadzony parę tygodni temu z […]

Czytaj więcej...
Czym są hasztagi? Zasady korzystania i korzyści w marketingu

Czym są hasztagi? Zasady korzystania i korzyści w marketingu

# – ten mały znaczek na dobre wpisał się w kulturę social mediową. Hashtag albo po polsku już hasztag, bo tak się nazywa, został użyty pierwszy raz w 2007 roku. Już  w 2010 roku został dopisany do słownika Oxfordu, a niedługo potem do oficjalnej listy słów w grze Scrabble. Przeglądając wpisy, czytając posty – co […]

Czytaj więcej...
Kreatywne kampanie reklamowe, które zostaną nam w pamięci

Kreatywne kampanie reklamowe, które zostaną nam w pamięci

Chcielibyśmy Wam zaprezentować parę ciekawych kampanii reklamowych. Nietypowych, niesztampowych, dających do myślenia, świetnie pomyślanych i zrealizowanych. Produkcja pojedynczych klipów kosztowała pewnie więcej niż roczny budżet employer brandingowy dużej firmy w Polsce, ale to nie liczba wydanych na nie dolarów czy funtów zdecydowała o tym, że je Wam prezentujemy (jedną z nich pewnie nieraz widzieliście, a […]

Czytaj więcej...
1 2 3 4

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI