BLOG

inspiracje

BRAND&PEOPLE

Content marketing: recepta na zmęczenie reklamą?

“Kontent is king” mówili… “Kontent is everything” przekonywali. I mieli rację – 80% potencjalnych klientów lepiej toleruje informacje dotyczące oferty firmy w formie ciekawych artykułów niż w postaci tradycyjnej reklamy. Konsumenci szukają jakości w każdym aspekcie swojego życia, dlatego wyjdźmy im na przeciw i dostarczmy publikacji, które nie tyko zapewnią wiedzę na temat konkretnych tematów, […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Kim są Millenialsi? Jak dotrzeć do Millenialsów na rynku pracy?

Właśnie szukasz pracownika do swojej firmy. Przydałaby Ci się osoba rezolutna, wykształcona, władająca językiem obcym tak swobodnie, jak swoim smartphonem, nie bojąca się wyzwań, trudności czy nieoczekiwanych zwrotów akcji, otwarta na naukę. Mile widziana kreatywność i własna inwencja. Innowacyjność? Koniecznie! A wszystko to uzbrojone w doskonałe wyczucie rynku. Szukasz pracownika, który spełni te wszystkie oczekiwania? […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Rynek dronów i ich zastosowanie w marketingu rekrutacyjnym

Hura! Już w marcu na targach pracy w Krakowie będziemy używać profesjonalnego drona z kamerą 4K aby „nakręcić” przebitki do filmu rekrutacyjnego. I właśnie to skłoniło nas do zastanowienia się nad przyszłością rynku dronów, nad tym, jak można je wykorzystać w marketingu rekrutacyjnym, szerzej w employer brandingu czy wręcz – w działaniach HR. Potocznie nazywane […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Strategia employer branding – dlaczego warto i jak zbudować?

Czasy, w których rynek pracy należał do pracodawcy powoli odchodzą w niepamięć. Obecnie to firmy muszą zabiegać o wykwalifikowaną kadrę, działy HR prześcigają się w pomysłach na przyciąganie talentów, a pojęcie employer branding przestało być wypowiadane enigmatycznym szeptem. Organizacje śledzące najnowsze trendy już wiedzą, że bez odpowiedniej strategii EB nie stworzą atrakcyjnego środowiska dla potencjalnych […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Storytelling w marketingu rekrutacyjnym

O co chodzi markom w dzisiejszych czasach? Najprostsza odpowiedź wydaje się najlepszą – one chcą być kochane! Przez klientów, pracowników, a także osoby postronne, które jeszcze nie mają za wiele wspólnego z danym brandem, ale w przyszłości mogą należeć do jednej z wcześniej wspomnianych grup. Nic tak nie wspiera kreowania wizerunku firmy, jak przemyślana narracja […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

SEM w kampaniach rekrutacyjnych – czy warto?

Rekrutacja wkroczyła w erę cyfryzacji bez okresu próbnego. Na rozmowie kwalifikacyjnej wyłożyła swoje karty i bez problemu udowodniła, że nowoczesne podejście do rekrutacji, z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do promocji w wyszukiwarkach zapewni rekruterowi sukces dużo szybciej niż przy wykorzystaniu tradycyjnych metod. PPC w połączeniu z SEO to kombajn do pozyskiwania prawdziwych talentów, ludzi ceniących kreatywne […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Real time marketing – czym jest? Porady i przykłady z firm

Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego wielu marketerów uważa, że pojawienie się real time marketingu jest jedną z najfajniejszych rzeczy, jaka się ostatnio pojawiła w tej branży? My podjęliśmy to wyzwanie i uznaliśmy, że nic tak nie przywiązuje klienta do brandu, jak skrócenie dystansu w ich wzajemnej relacji. Czym jest Real Time Marketing (RTM)? Real time […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Snapchat marketing – tylko promocja? Wykorzystaj w rekrutacji

Snapchat – aplikacja, która nadal budzi dużo kontrowersji ze względu na ulotność przekazywanych przez nią komunikatów zyskała nową funkcjonalność. Okazuje się bowiem, że śmieszny duszek na żółtym tle może być potężnym narzędziem marketingowym, może być wykorzystywany do: promocji brandu (stale wykorzystuje to HBO czy MTV prowadząc Snapchat Stories), reklamowania konkursów organizowanych przez marki (np. akcja […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Social Media Policy – co to jest? Dlaczego warto? Przykłady

Większość pracowników jest aktywna w social mediach – publikują, udostępniają, komentują  i „lajkują” nie tylko treści dotyczące ich życia prywatnego, ale także zawodowego. Wszystko byłoby dobrze, gdyby posty były zawsze prawdziwe, napisane w sposób kulturalny, merytoryczny. Ale tak nie jest.  Gros treści publikowanych w social mediach to informacje niekorzystne z punktu widzenia firmy. Negatywne opinie […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Kryzys w firmie – przykłady i zasady prawidłowego reagowania

Gdy w organizację uderza kryzys zaufania wywołany przez czynniki zewnętrzne (np. media) lub wewnętrzne (np. nieprzemyślane działania w social media) a silniki działów komunikacji pracują na najwyższych obrotach, łatwo zapomnieć o tym, że wszystkie rany, które odnosi organizacja mają wpływ na wizerunek marki pracodawcy. Najcenniejsi pracownicy mogą zacząć martwić się o perspektywy zawodowe, potencjalni kandydaci mogą zmienić decyzję o […]

cZYTAJ WIĘCEJ...
1 2 3 4

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI