BLOG

inspiracje

BRAND&PEOPLE

Komunikacja wewnętrzna w firmie – najlepsze narzędzia

Trudno wyobrazić sobie życie w społeczeństwie bez możliwości komunikowania się z innymi ludźmi. Codzienne kontakty sprawiają, że rozumiemy się nawzajem i możemy wspólnie wypracować konkretny cel. Bez możliwości komunikacji, nie byłoby to możliwe. Komunikacja w firmie to klucz do sukcesu. Jak skutecznie komunikować się z pracownikami? Przyjazna komunikacja wewnętrzna sprawia, że pracownicy są zadowoleni, mają […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Zakładka kariera – jak ją zaprojektować i co powinna zawierać?

To co najbardziej interesuje kandydatów do pracy, to bez wątpienia zakładka KARIERA. Około 40% kandydatów szuka pracy bezpośrednio na stronach wybranych pracodawców, dlatego powinna być ona priorytetem przy projektowaniu strony internetowej. Ważnym jest, aby była dobrze widoczna, żeby potencjalny kandydat nie miał najmniejszych problemów z odnalezieniem jej. Strona Kariera to jeden z filarów dobrego employer […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Sposoby motywowania pracowników – najlepsze techniki

Wypracowanie skutecznych sposobów motywowania pracowników jest kluczem do rozwoju firmy. Jest to istotne, ponieważ sukcesy każdej organizacji zależą od zadowolonych i zaangażowanych w swoje obowiązki pracowników. Ludzie potrzebują impulsów, które pomogą im dobrze i chętnie wykonywać swoją pracę. Jakie są sposoby motywowania pracowników? Finansowa motywacja Podwyżka, bonusy, dodatki, premie, awans, ale też redukcja wynagrodzenia. Pozapłacowa […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Onboarding online – jak wygląda wdrożenie nowego pracownika?

W czasie pandemii większość firm została zmuszona do zmiany systemu pracy ze stacjonarnej na zdalną. O ile obecni pracownicy dość szybko przyzwyczaili się do nowego trybu pracy, nowi mogą mieć z tym większy problem. Wdrożenie nowego pracownika do zespołu to dość wymagający proces, zwłaszcza gdy trzeba zrobić to zdalnie.   Błyskawicznie rozwijająca się potrzeba pracy […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Onboarding pracownika – jak to robimy w Brand and People

Wiemy, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. To, jak będzie wyglądał pierwszy dzień nowego pracownika w firmie, może wpłynąć na jego motywację i rozwój w pracy. W większości firm proces przyjmowania pracownika do pracy sprowadza się do podpisania dokumentów, zapoznania z zespołem i …. no właśnie, tutaj bywa różnie. Nierzadko nowy pracownik po przyjściu […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Marketing rekrutacyjny – najlepsze narzędzia komunikacji

Żyjemy w czasach, gdzie znalezienie wyjątkowego pracownika wymaga kreatywnej pracy oraz odpowiednich narzędzi, które posłużą do zainteresowania ofertą pracodawcy i skłonią kandydatów do aplikowania. Rekruter staje się marketerem, który planuje, analizuje, bada grupę docelową, aby móc sprzedać produkt, którym jest oferta pracy. Jak marketing rekrutacyjny działa w praktyce? Po pierwsze należy zdefiniować kim jest nasz […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Jak zorganizować sobie pracę zdalną? 6 skutecznych porad

W czasie pandemii praca zdalna dla wielu z nas stała się koniecznością. Trzeba było zorganizować się błyskawicznie i nauczyć, jak efektywnie korzystać z home office. Dla osób, które nie korzystały z przywilejów pracy zdalnej, taka organizacja jest nie lada wyzwaniem. Wymaga dyscypliny i motywacji, a także wprowadzenia kilku zasad, które ułatwią efektywne wykonywanie obowiązków służbowych. […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Employer branding – jak go zbudować? Dlaczego jest ważny?

Każdy z nas chciałby pracować w firmie, która ma dobrą opinię na rynku, jest znana – przynajmniej w branży oraz takiej, w której pracownicy są dumni ze swojej pracy. Co sprawia, że szukamy właśnie takich miejsc i jak to zrobić, żeby nasza firma była atrakcyjnym miejscem pracy dla pracowników i kandydujących do niej ludzi? Odpowiedź […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Employee Value Proposition – Co to jest? Jakie daje korzyści?

EVP (Employee Value Proposition) najprościej rzecz ujmując jest to wartość, jaką pracodawca oferuje swoim pracownikom, na każdym etapie współpracy z firmą. Może być wyrażona słownie lub za pomocą symboli. To fundament strategii employer brandingowej, bez której trudno o jakiekolwiek inne działania. Dobrze zdefiniowana sprawia, że komunikacja w organizacji oraz poza nią staje się łatwiejsza. Wartościowy […]

cZYTAJ WIĘCEJ...

Kultura organizacyjna – czym jest? Definicja, korzyści i strategia

Kultura organizacyjna w firmie, choć na pozór niewidoczna, ma bardzo duże znaczenie w działaniu każdej firmy. To dzięki niej firma wyróżnia się na rynku i staje się niepowtarzalną. Jej ogromna wartość powoduje, że każde szanujące się przedsiębiorstwo – niezależnie od wielkości – uwzględnia ją w strategii biznesowej. Dlaczego to takie ważne? Czym jest kultura organizacyjna […]

cZYTAJ WIĘCEJ...
1 2 3 4

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI