BLOG

inspiracje

BRAND&PEOPLE

Strona kariera – o tym jak pomaga budować markę pracodawcy

Strona kariera – o tym jak pomaga budować markę pracodawcy

Strona kariera – o tym jak pomaga budować markę pracodawcy Chcesz zbudować silną markę? Zaproś do współpracy zdolnych i ambitnych ludzi, którzy dzięki dobrej organizacji, motywacji i jasnym zasadom pomogą rozwijać się firmie i sprzedawać jej produkty lub usługi. Zbuduj solidną i przejrzystą zakładkę KARIERA na swojej stronie WWW. To najlepsze narzędzie do tworzenia i […]

Czytaj więcej...
JAK STWORZYĆ I PROWADZIĆ STRONĘ FIRMOWĄ NA LINKEDIN

JAK STWORZYĆ I PROWADZIĆ STRONĘ FIRMOWĄ NA LINKEDIN

Można powiedzieć, że Linkedin stał się najpopularniejszym portalem społecznościowym jeśli chodzi o firmy. Mimo iż profili prywatnych jest tu dość sporo, coraz więcej organizacji zakłada strony firmowe, aby budować wizerunek swojej marki. Z punktu widzenia biznesowego, Linkedin tworzy możliwości, jakich nie znajdzie się nigdzie więcej. Z tego artykułu dowiesz się: Co to jest LinkedIn Czym […]

Czytaj więcej...
Komunikacja wewnętrzna w firmie – najlepsze narzędzia

Komunikacja wewnętrzna w firmie – najlepsze narzędzia

Trudno wyobrazić sobie życie w społeczeństwie bez możliwości komunikowania się z innymi ludźmi. Codzienne kontakty sprawiają, że rozumiemy się nawzajem i możemy wspólnie wypracować konkretny cel. Bez możliwości komunikacji, nie byłoby to możliwe. Komunikacja w firmie to klucz do sukcesu. Jak skutecznie komunikować się z pracownikami? Przyjazna komunikacja wewnętrzna sprawia, że pracownicy są zadowoleni, mają […]

Czytaj więcej...
Sposoby motywowania pracowników – najlepsze techniki

Sposoby motywowania pracowników – najlepsze techniki

Wypracowanie skutecznych sposobów motywowania pracowników jest kluczem do rozwoju firmy. Jest to istotne, ponieważ sukcesy każdej organizacji zależą od zadowolonych i zaangażowanych w swoje obowiązki pracowników. Ludzie potrzebują impulsów, które pomogą im dobrze i chętnie wykonywać swoją pracę. Jakie są sposoby motywowania pracowników? Finansowa motywacja Podwyżka, bonusy, dodatki, premie, awans, ale też redukcja wynagrodzenia. Pozapłacowa […]

Czytaj więcej...
Onboarding online – jak wygląda wdrożenie nowego pracownika?

Onboarding online – jak wygląda wdrożenie nowego pracownika?

W czasie pandemii większość firm została zmuszona do zmiany systemu pracy ze stacjonarnej na zdalną. O ile obecni pracownicy dość szybko przyzwyczaili się do nowego trybu pracy, nowi mogą mieć z tym większy problem. Wdrożenie nowego pracownika do zespołu to dość wymagający proces, zwłaszcza gdy trzeba zrobić to zdalnie.   Błyskawicznie rozwijająca się potrzeba pracy […]

Czytaj więcej...
Onboarding pracownika – jak to robimy w Brand and People

Onboarding pracownika – jak to robimy w Brand and People

Wiemy, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. To, jak będzie wyglądał pierwszy dzień nowego pracownika w firmie, może wpłynąć na jego motywację i rozwój w pracy. W większości firm proces przyjmowania pracownika do pracy sprowadza się do podpisania dokumentów, zapoznania z zespołem i …. no właśnie, tutaj bywa różnie. Nierzadko nowy pracownik po przyjściu […]

Czytaj więcej...
Marketing rekrutacyjny – najlepsze narzędzia komunikacji

Marketing rekrutacyjny – najlepsze narzędzia komunikacji

Żyjemy w czasach, gdzie znalezienie wyjątkowego pracownika wymaga kreatywnej pracy oraz odpowiednich narzędzi, które posłużą do zainteresowania ofertą pracodawcy i skłonią kandydatów do aplikowania. Rekruter staje się marketerem, który planuje, analizuje, bada grupę docelową, aby móc sprzedać produkt, którym jest oferta pracy. Jak marketing rekrutacyjny działa w praktyce? Po pierwsze należy zdefiniować kim jest nasz […]

Czytaj więcej...
Jak zorganizować sobie pracę zdalną? 6 skutecznych porad

Jak zorganizować sobie pracę zdalną? 6 skutecznych porad

W czasie pandemii praca zdalna dla wielu z nas stała się koniecznością. Trzeba było zorganizować się błyskawicznie i nauczyć, jak efektywnie korzystać z home office. Dla osób, które nie korzystały z przywilejów pracy zdalnej, taka organizacja jest nie lada wyzwaniem. Wymaga dyscypliny i motywacji, a także wprowadzenia kilku zasad, które ułatwią efektywne wykonywanie obowiązków służbowych. […]

Czytaj więcej...
Employer branding – jak go zbudować? Dlaczego jest ważny?

Employer branding – jak go zbudować? Dlaczego jest ważny?

Każdy z nas chciałby pracować w firmie, która ma dobrą opinię na rynku, jest znana – przynajmniej w branży oraz takiej, w której pracownicy są dumni ze swojej pracy. Co sprawia, że szukamy właśnie takich miejsc i jak to zrobić, żeby nasza firma była atrakcyjnym miejscem pracy dla pracowników i kandydujących do niej ludzi? Odpowiedź […]

Czytaj więcej...
Employee Value Proposition – Co to jest? Jakie daje korzyści?

Employee Value Proposition – Co to jest? Jakie daje korzyści?

EVP (Employee Value Proposition) najprościej rzecz ujmując jest to wartość, jaką pracodawca oferuje swoim pracownikom, na każdym etapie współpracy z firmą. Może być wyrażona słownie lub za pomocą symboli. To fundament strategii employer brandingowej, bez której trudno o jakiekolwiek inne działania. Dobrze zdefiniowana sprawia, że komunikacja w organizacji oraz poza nią staje się łatwiejsza. Wartościowy […]

Czytaj więcej...
1 2 3 4

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI