World Employer Branding Day 2018 | 26-27 kwietnia | Praga

World Employer Branding Day 2018 | 26-27 kwietnia | Praga

W telegraficznym skrócie:

  • Podobnie jak w roku 2017, zostaliśmy Partnerem Krajowym najbardziej prestiżowego wydarzenia employer brandingowego na świecie – WORLD EMPLOYER BRANDING DAY 2018
  • To wyjątkowe spotkanie osób z naszej branży odbędzie się 26-27 kwietnia 2018 r. w Pradze
  • Jak się uczyć to od najlepszych. Nie tylko będziemy mogli zobaczyć co robią i co planują giganci ale też z nimi dyskutować podczas sesji. A wieczorem impreza i networking 😊
  • Bardzo ciekawa agenda spotkania, ale o tym piszemy poniżej

Już nie możemy doczekać się głównych wystąpień:

  • Driving Employer Brand Excellence, Heather Polivka (USA), Senior Director of Global Employer Branding & Marketing at UnitedHealth Group
  • The Google Employer Brand Ecosystem, Liam Russell (UK), Staffing Business Partner at Google
  • Transforming Employer Branding at Adidas for a Digital World, Steve Fogarty (USA), Senior Director Talent Futures at Adidas
  • ‘Can we fix it. YES WE CAN’!, Matthew Jeffery (UK), Vice President Global Head of Employment Brand and Sourcing at SAP, Heather Walker (UK), Employer Brand Menu Lead & Digital Marketing Director at SAP
  • The Journey to Fortune’s #1 World’s Best Workplace, Jennifer Johnston (USA), Senior Director Global Employer Branding and Recruitment Marketing at Salesforce
  • Employer Brand Leadership Redefined, Brett Minchington (Australia), Chairman and CEO at Employer Brand International, Level 1 Coach Employer Branding College
  • The Art & Science of Talent Attraction at Accenture, Emma Tolhurst (UK), European Employer Brand Lead at Accenture, Steve Ehrlich (UK), Senior Vice President at AIA Worldwide
  • LookSee New Zealand – A World’s First Global Attraction Programme, Damian Sainsbury (New Zealand), Managing Director at LookSee, Paul Greenaway (New Zealand), CEO at HainesAttract
  • Optimize your brand with LinkedIn Insights on Demand, Cara Barone (UK), Senior Digital Strategist & Branding Consultant at LinkedIn
  • The Ninth Element of Employer Branding: “FUN”!, Johan Driessens (Belgium), CEO (Chief Enthusiasm Officer) & founder at Careers

Ale to nie wszystko! Dodatkowo będą prezentowane case studies takich firm jak British American Tobacco, ProSiebenSat1, Lidl, Communisies oraz LMC. O rejsie drugiego dnia nie wspominamy 😊

I to też nie wszystko! Przed WEB – 25 kwietnia odbędą się 4 różne warsztaty, w których możecie uczestniczyć (za dodatkową opłatą).

Bilety i rezerwacje: 

Jako Partner Krajowy tego wydarzenia z przyjemnością oferujemy zniżkę w wysokości €100 (do 31 stycznia 2018). Wystarczy podczas rejestracji https://www.eventbrite.com/e/world-employer-branding-day-25-27-april-2018-tickets-36597687669 podać kod promocyjny: brandandpeople

Więcej informacji na stronie: http://www.worldemployerbrandingday.community

W razie jakichkolwiek Waszych pytań jesteśmy do dyspozycji 😊 Do zobaczenia w pięknej Pradze!

Kontakt

BrandandPeople Sp. z o.o.

Należymy do One Agent Global

© 2016 Brand&People - Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.